mercoledì 9 dicembre 2015

XMAS Inspiration Part 4 : DIY Christmas tree !



Oggi propongo un corso semplice per l’ornamento molto semplice e facile da fare. Quando ho cominciato a preparare questo post (dopo tutte le foto fatte) mi è arrivata l’idea che ho un posto migliore per questo oggetto - sul davanzale.
Mi sono molto “schioccata” per aver fatto una decorazione così semplice. Ma tante volte non riesco a progettare 100% del risultato finale al inizio dei miei lavoretti, tante volte cambio, taglio, metto di più. 

* * * * * * * * * * *

Dzisiaj prosty kursik na niezwykle prostą dekorację. Robiąc ten post (już po zdjęciach) stwierdziłam, że mam jeszcze lepsze miejsce na to drzewko - parapet na oknie.
Sama jestem “w szoku”, że zrobiłam coś tak minimalistycznego ! Ale nie potrafię zaplanować w 100% rezultatu końcowego na początku projektu, czasami z czegoś rezygnuję, czasami zmieniam.






Per fare quest’albero serve :
  • rametto di albero
  • le luci natalizie 
  • il nastro per rifinire il rametto
  • colla a caldo
Sulle foto si vede che cosa serve per preparare questo progetto.

* * * * * * * * * * *

Do wykonania tego drzewka potrzebujemy :
  • gałązka
  • światełka choinkowe na baterie
  • wstążka do wykończenia gałązki
  • klej na gorąco
Na zdjęciach widać krok po kroku jak należy wykonać projekt. 




Il Natale sta arrivando velocemente, da oggi a casa mia brilla il mio albero di Natale :)))

Tanti saluti

* * * * * * * * * * *

Zbliżamy się wielkimi krokami do świąt, u mnie od dzisiaj zaczęła błyszczeć choinka :)))

Pozdrawiam








19 commenti:

  1. Lovely decoration ♥♥♥ I love your Christmas corner with a lighted twig- fascinating idea ♥

    Greetings
    Nurdan

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Hi Nurdan, nice to see you again and thank you very much for all compliments!!!!!

      Elimina
  2. Masz piękną choinkę! Wcale nie jestem zdziwiona, że jest tak wystrojona. To wszystko w Twoim stylu. Znamy się od niedawna, a ja już Ciebie tak poznałam:-) Pomysł z dekoracją jest super fajny, prosty a przy tym bardzo oryginalny.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. dziękuję ślicznie!!!!jak widzisz moja choinka w sumie jest klasyczna , ale w większości są to pamiątki, prezenty, prace mojego syna z przedszkola i podstawówki, z prawie każdą ozdoba wiążą się jakieś wspomnienia, wiec jest to moja ukochana choinka. wiele etapów przerobiłam z choinkami i sezonowe mody to nie dla mnie, a ze lubię tez starocie wiec minimalistyczne choinki u mnie się nie sprawdza choć lubię sobie pooglądać! ściskam mocno!

      Elimina
    2. W moim przekonaniu choinka właśnie ma taka być. Ja z domu rodzinnego nie mam pamiątek i żałuję właśnie takich drobiazgów jak karton starych ozdób na choinkę: papierowe anioły z brokatem, bombkowe muchomorki czy domki i nieodżałowany włos anielski. Ech, wzruszyłam się.

      Elimina
    3. kaszmirowej pisałam o stracie starych bąbek:((((((( a w sklepach widziałam włos anielski- na żywej choince jest boski ,wystarczy potem dodać tylko 5 bąbek!nasza choinka jest najpiękniejszą na świecie!!!!!

      Elimina
  3. Jezusicku, jak piknie u Ciebie jest! Ino się wprowadzać, panocku!

    RispondiElimina
  4. dzięki! azaliż najprawdziwiej sztuczna (nad czym ubolewam ) ale niestety ,tutaj choinki ubiera się 8 grudnia i do świąt nie przetrwa ( próbowałam i zawsze miałam babki- i to takie super i stare ze mnie do dzisiaj krew zalewa- na podłodze pięknie potrzaskane w drobny mak). kupuje sobie małe w doniczkach żeby sobie poprawić humor, a poza tym z reguły spędzam święta w domciu (czytaj w Polsce) wiec jak widzisz praktyczność zwyciężyła i tutaj nie ma usprawiedliwień!

    RispondiElimina
  5. Molto bello il tuo albero, così semplice ma pieno di poesia!

    RispondiElimina
  6. Ciao Pia,grazie di essere passata a trovarmi e grazie a tutte bellissime parole!!!!!un abbraccio!

    RispondiElimina
  7. Jejku jak pięknie!!! Tak klasycznie jak z amerykańskich filmów w najlepszym znaczeniu :-). I diy fantastyczny! A wiesz, że z pierwszego skorzystałam? Nie mam wprawdzie butli 1 5% tak imponującej jak Twoja, ale mam jakieś lampki choinkowe (choć choinki nie ubieramy, ale wszelkie lampki lubię i obwieszam dom cały rok :-)) w nieużytku (bo wyparte przez szlachetniejsze modele) i jakieś takie nie-wiadomo-co z ikea - ani to wazon ani butelka - wcisnęłam w nią 5 metrów kabla z lampkami i u małego, który nie lubi jak jest ciemno, fajnie miga 24/7 :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. ale mi zrobiłaś przyjemność, bardzo mi milo!!!!!!!wczoraj chyba się minęłyśmy:)))))pozdrawiam

      Elimina
    2. A jaką Ty nam! :-))))

      Elimina
  8. Ania zdjęcia z choinka i kominkiem są bajkowe...a te gałązki że światełkami cudne!
    W tym roku moja choinka będzie odziana w same światełka, bo mąż mi "zgubił" dekoracje (nie może ich znalesc , nie wie gdzie wsadził , przepadły) w domu mam aktualnie bombek sztuk 3 czwarta w drodze, szał nie ? może jeszcze najdzie mnie jakiś pomysł jak tą zieloną pannę ubrac . Pozdrowienia

    RispondiElimina
  9. ach ci mężowie;)))) masz problem, dobrze ze są światełka bo to już jest coś!!!! jak nie dasz rady coś zrobić to powieś ciasteczka które tak ładnie ci wyszły a córcia niech dokończy jakimś łańcuchem z papieru a może ma jakieś małe Misiaki? ale to nie problem, jak nie znajdzie to czekają go generalne porządki i to jest problem;))))pozdrawiam

    RispondiElimina
  10. O rany Aniu jaka ona piękna ta Twoja choinka!!!! Cudna, taka na bogato :) W tym roku też mam zamiar zaszaleć z czerwienią, nie tylko na choince. Na razie odpoczywam, bo tydzień byłam w córką w szpitalu i jestem psychicznie wykończona.
    Uściski kochana!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Beti , już wiem ze wszystko w porządku, ciesze się ze jest już w domciu!!!!!!to najważniejsze wiec teraz możesz szaleć ale chyba dla ciebie to wielkie świętowanie!!!!! buziaki

      Elimina
  11. Ależ przepięknie a choinka magiczna. Ja nie mogę się doczekać soboty-będę stroić chyba każdy kąt:-) Ściskam

    RispondiElimina

Restyling del Blog