lunedì 21 dicembre 2015

Thank you❤️❤️❤️!!!




Due prove, due idee ma quale delle due devo scegliere?

* * * * * * * * * * *

Dwie próby, dwa pomysły, który wybrać?



E’ una prova dei colori, vorrei vedere prima che cosa ho,cosa mi serve per preparare il tavolo. 
Da me c’è un tempo meraviglioso, gli ospiti sono arrivati allora ho da fare di la e di qua, ma oggi è anche il mio primo anno sul blog!!!!!!!
GRAZIE a tutti quelli che mi passano a trovare, GRAZIE a tutte belle parole, Grazie che ci siete con me!!!!!!
GRAZIE!

* * * * * * * * * * *

To tylko taka przymiarka kolorystyczna, chciałam się przygotować czego i ile będzie mi potrzeba.
U mnie już wesoło, goście już są więc się krzątam tu i tam a poza tym dzisiaj jest mój pierwszy roczek z moim blogiem!!!!!! DZIĘKUJĘ wszystkim którzy do mnie zaglądają, DZIĘKUJĘ za każde dobre słowo, DZIĘKUJĘ że jesteście !!!!!
DZIĘKUJĘ!




















17 commenti:

  1. Przepiękna ta aranżacja w srebrze. Zdecydowanie to jest to! Ja też w grudniu obchodzę rocznicę bloga :-) Muszę chyba jakoś to uczcić. Cudownych Świąt Kochana! Szkoda, że jesteś tak daleko, uściskałabym Cię mocno:-)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. dziękuję ci bardzo:))))))))❤️❤️❤️ tobie również życzę wesołych świąt!!!! ściskam mocniej!!!!

      Elimina
  2. Aniu, gratulacje! Kolejnych wielu lat :-)
    Druga aranżacja jest bardzo piękna, nietuzinkowa, ale dla mnie miłośniczki bieli i srebra przemawia jednak bardziej ta pierwsza, ale zdjęcia obu super!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. wiedziałam ze ci się spodoba ta pierwsza aranżacja. zdjęcia robione były prawie wieczorem wiec są ze światłem dziennym ale potem to musiałam sobie pomagać lampa nad stołem, miałam mało czasu. chyba ja tez wole te pierwsza, czerwony tez jest ok ale pomyślałam i zrobiłam na jasno- instynkt? buziaki

      Elimina
    2. ale ta druga też jest piękna :-), przy czym ta pierwsza trafia w mój gust :-), no i masz kolekcję wielu naprawdę pięknych rzeczy!
      ja się w ogóle już nie załapuję na światło dzienne, poza kuchnią :(
      buziaki Aniu ♥

      Elimina
  3. Bywanie tu to czysta przyjemność :))) a poza tym dobrze wiesz, że jestem wielką fanką Twoich stołów :D , to znaczy aranżacji hihi Gratuluję Aniu i wszystkiego dobrego na kolejne latka!
    Buziolki

    RispondiElimina
  4. Betus- ty jesteś ze mną od samego początku!!!!!mam nadzieje ze będziesz zawsze!!! ja również u ciebie dobrze się czuje, czasami mam wrażenie ze cie dobrze znam od lat:)))))) to dobry znak!!!! dziękuje za życzenia- beti , życz mi wytrwałości i lepszej organizacji!!!!! ja sama sobie tego życzę;)))) buziaki

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Nooo wiadomo, że będę!! :)) Wiesz...ja upierdliwa jestem i jak już sobie coś, kogoś upatrzę, to nie ma zmiłuj haha :)))) Aniu dasz radę, przecież widać, że wszystko idealnie będzie. A mnie dopadł taki nygus, że trzeci dzień pakuję prezenty...w myślach hihi Miałam to robić dzisiaj ale tak mi się zieeewaaa, że jak mi kawa nie pomoże, to znów nici a do Wigilii tak blisko.Kurde, żeby mi tak ktoś może jakiegoś klapsiora w dupsko dał i kazał się za robotę wziąc ;P
      Hmmm tak sobie myślę...a może mała drzemka?? Ale nieeee, bo z tej małej to się zrobi BIG DRZEMA i obudzę się na kolację albo i lepiej ramo do pracy. O żesz Ty, do roboty Becia ino już!! :)))

      Elimina
    2. drzemki to moja specjalność:)))))) przyjdź w końcu na te kawę, zrobię ci taka siekierę ze do Nowego Roku wystarczy;))))

      Elimina
  5. ....grazie a te per esserci! Buon compliblog! :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. grazie- ho imparato nuova parola- compliblog- mi piace!!!!!!!

      Elimina
  6. Przepięknie i klasowo! Masz świetne wyczucie smaku!Uwielbiam do Ciebie zaglądać więc życzę kolejnych wspaniałych udanych lat:-) Wesołych Świąt

    RispondiElimina
  7. Aniu, radosnych Świąt dla Ciebie i rodzinki :-*

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Kamilko, najwspanialszych Świat, ciepłych i radosnych!!!!

      Elimina
  8. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.
    PS - zdecydowanie pierwsza wersja ... ;)

    RispondiElimina
  9. Maszko- dziękuje ci bardzo i wzajemnie!!!!!

    RispondiElimina

Restyling del Blog