venerdì 12 maggio 2017

Charming comeback



E’ da tempo che non ho scritto niente sulle decorazioni, dei trend e un po’ di ispirazioni. Allora oggi una grande notizia.


Dico che è ritornata alla grande la bellissima corona ! In tanti negozi con oggetti decorativi ho visto le corone fatte in diversi stili e da diversi materiali e tecniche : da vetro, metallo, ceramiche, pitture, vintage, moderne etc.
Ma io ho scelto il prodotto fatto a mano in vintage, che veramente mi piace da morire, ma sono sicura che questo stile va bene anche con altri, perché mischiati così questi stili a casa mi piace tantissimo.

* * * * * * * * * * *

Dawno nie pisałam o dekoracjach, o trendach i inspiracjach. Więc dzisiaj wielkie ogłoszenie!!!

Ogłaszam wielki powrót korony! W wielu sklepach z dekoracjami widziałam korony wykonane w różnych stylach i z różnych materiałów: szklane, metalowe, ceramiczne, haftowane, malowane, vintage, nowoczesne, minimalistyczne itd.
Ja wybrałam jednak produkt ręcznie wykonany w stylu vintage do którego mam ogromną słabość, ale uważam że ten styl pięknie komponuje się z innymi stylami, a i u siebie w domu ten mix kocham.

  • in una corona della erba si presenterà … molto primaverile …

* * * * * * * * * * *
  • wśród wianków trawy prezentuje się niezwykle … wiosennie …
 

Queste due coroncine fatto per me bravissima Leila @kia.bi7 che fa veramente cose meravigliose. Oggi vorrei far vedere qualche ispirazione quante belle cose si possono fare con questi oggetti, ma credeteci che si può fare ancora di più. 

* * * * * * * * * * *

Te dwie korony wykonała dla mnie Leila @kia.bi7 , która tworzy wspaniale rzeczy!
Chciałam pokazać wam parę inspiracji co można zrobić z takimi przedmiotami, a można jeszcze więcej!
 

  • due insieme - sono molto adorabili 

* * * * * * * * * * *
  • a dwie razem są urocze … 


  • semplici porta candele di vetro dentro le coroncine … sono meravigliose!

* * * * * * * * * * *

  • zwykłe szklane świeczniki w takich koronach … dla mnie są cudnie piękne!



  • dentro la lanterna … non serve dire niente, basta vedere ...

* * * * * * * * * * *

  • w lampionie … chyba nie muszę nic pisać …



  • ceramica e metallo - ceramica è bella con tutto

* * * * * * * * * * *

  • ceramika i metal - ceramice we wszystkim ładnie!


  • si può creare composizioni senza finire. Dietro si vede un cuscino che qualche anno fa ha fatto per me bravissima Anetka da Drewniana szpulka, amo questo cuscino e adesso è diventato super - mega - trendy.

* * * * * * * * * * *

  • kompozycji można stworzyć wiele!!! w tle widać podusię którą dawno temu zrobiła dla mnie Anetka z Drewnianej Szpulki, którą bardzo lubię a teraz jest super - mega- trendy!!!





Sono molto curiosa di sapere se vi è piaciuto e se vi piacciono le corone come una decorazione ?!

Cordiali saluti 

* * * * * * * * * * *

Jestem ciekawa waszego zdania i czy też lubicie korony?!

Pozdrawiam


12 commenti:

  1. Mnie zauroczyła pierwsza propozycja z trawą:) Oczywiście w swoich zasobach również posiadam koronę, tylko że sztuk jedna i srebrna, ale też urocza:)) U mnie przeważnie znajduje swoje zaszczytne miejsce wśród dekoracji bożonarodzeniowych, ale patrząc na twoje propozycje chyba znajdę jej zastosowanie również w wiosennych. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. W sklepach z dekoracjmi na ten sezon jest bardzo dużo koron, piękne i wszystkie chciałabym mieć;)))) zrób nową aranżację ze srebrną koroną i zobaczysz że będziesz zadowolona!!! Pozdrawiam Moniczko!!!!

      Elimina
  2. Chyba zrobię sobie taką i schowam pod szklany klosz. Żebym nie zapomniała jaka wyjątkowa jestem😃

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Jesteś wyjątkowa i to bardzo!!!!! Świetny pomysł ze szklanym kloszem!!!! Ściskam mocno!!!!

      Elimina
  3. O jak fajnie, że do Ciebie wpadłam. O koronach nic nie wiedziałam. Pokombinuję, bo nie mam.
    A wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Zachęcam i koniecznie pokaż co wymyśliłaś!!!!! Miłego dnia💗

      Elimina
  4. Pięknie się prezentują w każdej odsłonie. Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Są cudowne, pięknie wykonane i jestem w nich zakochana!!!! Miłego dnia!

      Elimina
  5. Na wiosenną dekorację najbardziej spodobała mi się propozycja z trawką :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ta zielień jest tak soczysta i taka fotogeniczna!!!! Mój numer jeden to z lampionem a potem z trawą!!!!! Pozdrawaim

      Elimina
  6. Urocze te korony:-) Wyglądają pięknie i subtelnie.
    Pozdrawiam ciepło

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Są piękne i zrobione przez cudowną osobę!!!! Ściskam mocno!!!!!

      Elimina

Restyling del Blog