mercoledì 14 giugno 2017

DIY : # inspired by petals






Il periodo delle peonie da me, è da un po’ di tempo finito. Le volevo godere il più possibile (naturalmente ho fatto un po’ di foto su instagram).
Ma ho deciso di fare qualcosa di queste peonie. In questo post ho scritto su un metodo per asciugare i fiori, e questo sistema ho usato anche per i petali di peonie.
I petali da soli si asciugano molto facilmente, che lasciano un bel colore ma anche la tessitura.
I petali seccati li ho messo sul filo è ho fatto questi bellissimi oggetti.
Sicuramente si può fare le decorazioni in tutti modi. Si può decorare un mobile o una candela, si può creare una ghirlanda …. le possibilità sono tantissime!
Io sono contentissima del risultato finale. Provate fare da sole, questi teneri oggetti si può usare anche per decorare un regalo!

Tantissimi saluti!

* * * * * * * * * * *

Sezon na piwonie u mnie już dawno się skończył. Starałam się nimi nacieszyć jak tylko mogłam (oczywiście robiłam zdjęcia na intagram). Ale postanowiłam coś z nich zrobić.
W tym oto poście pisałam o suszeniu kwiatów i te właśnie metodę wykorzystałam do suszenia płatków piwonii. same płatki pięknie się zasuszyły, otrzymując i kolor i piękną fakturę.
Zasuszone płatki nawlekłam na zwykłą nitkę i powstały mi takie piękne ozdoby.
Oczywiście można na wiele sposobów zrobić dekoracje. można udekorować meble lub świecznik, można zrobić łańcuszek … opcji jest bardzo dużo!
Ja jestem zachwycona efektem końcowym! Spróbujcie same zrobić takie ozdoby, takie maleństwo może również pięknie udekorować prezent!

Pozdrawiam







7 commenti:

  1. Kochana, a jak zakonserwowac pojedynczy płatek? Poprzednio zalewalas całą kompozycję w foremce.

    RispondiElimina
  2. Tutaj płatki są zasuszone w tych silikonowych kuleczkach o których pisałam w poście o żywicy ( to wkład do kociej kuwety), na tych kuleczkach rozłożyłam płatki i znowu zasypałam watstwą kuleczek po trzech dniach są suche! Szrobiła, też jeden ogromny kwiat piwoni ale w momencie totalnego przekwitnięciu, i po zasuszeniu płatki dosłownie same odpadają. Kwiat musi być mocny i jędrny! Róże pięknie mi wyszły!!!

    RispondiElimina
  3. Przepiękny efekt! Muszę wypróbować ten patent z kocim żwirkiem :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Bardzo proste ale efektowne! Pamiętaj że to silikonowy żwirek! Pozdrawiam

      Elimina
  4. Piękne i pomysłowe dekoracje. Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziękuję droga Alicjo!!! Ściskam mocno!!!!

      Elimina

Restyling del Blog