giovedì 3 marzo 2016

S p r i n g . p r o j e c t : DIY Deco foil on fabric



Tutto è cominciato dopo la visita da ragazze del Scrapbooking Italia, da loro c’e da imparare qualcosa di nuovo.
E ho trovato questo tutorial di Daniela. Ecco fatto. Subito mi è arrivata la voglia di provare. Ho trovato, ho comprato, ho provato ma dico : fatelo anche voi ! Che cosa ho fatto ?
Faccio vedere due cose : questo bellissimo cuscino bianco (bellissimo perché veramente mi piace) con flamingo e questa piccola tovaglia. 

* * * * * * * * * * *

Zaczęło się od wizyty u dziewczyn na blogu Scrapbooking Italia, na takich blogach zawsze nauczę się czegoś nowego. I natrafiłam na ten tutorial od Danieli. I klops ! No musiałam tego spróbować. Znalazłam, kupiłam, spróbowałam i Was też namawiam !
A co zrobiłam ?
Dzisiaj pokaże Wam dwie rzeczy : tą śliczną poduszkę (no bo tak mi się podoba) z flamingiem oraz serwetko-podkładkę. 


Qui potete vedere il mio semplicissimo moodboard - vorrei fare tutti miei progetti primaverili con questi colori. L’anno scorso ho fatto tutto con bellissimi pastelli, quest’ anno vorrei qualcosa di nuovo.

* * * * * * * * * * *

Jak widzicie zrobiłam taki prowizoryczny moodboard - w takiej kolorystyce będą moje wiosenne prace lub domowe zmiany ! W zeszłym roku były słodkie pastele, tym razem coś innego.



Che cosa serve per fare questi adesivi d’oro ?
  • un cuscino e tovaglia
  • adesivi a caldo
  • deco foil (in negozi on-line per scrapbooking)
  • printable a tua scelta
Il flamingo l’ho trovato da questa fantastica blogger Audrey da blog  ohsolovelyblog.com, printable con le scritte potete scaricare sotto.


* * * * * * * * * * *

Co potrzeba do wykonania złotych naklejek :
  • gotową poszewkę i serwetkę
  • naklejki na gorąco
  • deco foil (w sklepach do scrapbookingu)
  • wydruki, które chcecie mieć
Flaminga pobrałam od fantastycznej blogerki Audrey z bloga ohsolovelyblog.com, naklejki okrągłe możecie sobie pobrać poniżej.






Adesivi già stampati con stampante inkjet, si devono tagliare con la precisione, attaccare in caldo con ferro da stiro, staccare il foglio sopra e attaccare il foil decor con la parte d’oro in su, attaccare con il ferro da stiro e lasciare fino a quando non si raffredda. Staccare il foglio e pronto !

* * * * * * * * * * *

Wydrukowane naklejki należy bardzo dobrze wyciąć, nakleić na gorąco za pomocą żelazka, odkleić papier, przyłożyć deco-foil złotą stronę do góry i przeprasować żelazkiem, zostawić do ostygnięcia. Ściągnąć folię.





Da quale film proviene questa citazione “Buongiorno Principessa”? 

* * * * * * * * * * *

Z jakiego filmu pochodzi cytat “Buongiorno Principessa”?




Ecco la mia proposta usando il colore d’oro e piccola quantità di navy.
Questo deco foil mi ho fatto impazzire !
Che cosa pensate, ho fatto bene ? Sono curiosa di sapere la vostra opinione.
Tanti saluti
* * * * * * * * * * *

To propozycja gold z odrobiną navy. Ta folia opanowała mnie !
I jak wyszło ? Ciekawa jestem Waszych opinii !
Pozdrawiam







23 commenti:

  1. Zdolna dziewczynka z Ciebie. Z przyjemnością podglądam techniki, których ja nie wykonuje. Bardzo podoba mi się zestawienie w Twojej palecie barw szarego z brudnym niebieskim. Mam w domu chyba najwięcej dodatków właśnie w tych kolorach. Choć ostatnio zakochałam się w różu.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Bardzo dziękuję, też lubię róż szczególnie pudrowy. Tych nowych technik jest mnóstwo, no nie nadążysz;)))))) i bardzo dobrze!!!!! Buziaki

      Elimina
  2. ......sono bellissimissimi! non so cosa sia il flemingo (ora mi documento!) ma di sicuro questi oggetti sono adorabili! Ci devo provare? dici? Appena ho un po' di tempo in più! I cuori e la scritta....oh mamma, sono perfetti! :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ho capito! E' l'immagine dell'animale....e io che pensavo fosse un fenicottero! Si vede che non me ne intendo! ;)

      Elimina
    2. Sono sicura che tu devi provare:)))))) con questa parola avevo un po' di problemi perché in vocabolario si trova fiammingo, ma se devo tradurre in contrario ha senso diverso, allora ho lasciato in inglese. Vedi, grazie te ho imparato qualcosa di più !!!!! Grazie Angela!!!! Un abbraccio !!!!

      Elimina
  3. Co to za cuda się tu wyprawiają?:) nie słyszałam o tym .....czas nadrobić zaległości :)))Cytat pochodzi z filmu Królowa Bona :)
    Pozdrawiam:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Spróbuj, zobaczysz że zachorujesz, mają różne kolory tych foli więc można się pobawić. Nie wiem czy w tym filmie był taki cytat ( muszę zrobić powtórkę), ja miałam na myśli inny film, podpowiem że mówił to przesympatyczny facet, aktor chodzące słońce, cytat jest w języku oryginalnym:))))) na pewno już wiesz:))))

      Elimina
  4. Zdolna bestia z Ciebie!! Ja tam nie mam smykałki do takich rzeczy, cierpliwości też :) Cudnie Ci wyszły te flamingi, jak żywe :) i ta miseczka z kropeczkami...bomba!
    Uściski

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Oj tam, oj tam . Ty nie masz smykałki i cierpliwości? A kto ostatnio tapetował? Miseczka w kropeczki to moja ulubiona, niedawno je zakupiłam ale je już widziałaś! Ściskam

      Elimina
  5. La Vita e bellla! Buongiorno, Principessa!
    A naklejki piękne, i choć jestem leniwa i unikam robótek ręcznych, to złoto jest tak piękne, że może spróbuję?!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Taaaakkkkk!!!!! To ten film!!!! Może jednak spróbujesz? Buziaki

      Elimina
  6. Che meraviglia! Oggetti stupendi e colori anche di più!! E per finire quel bel tulipano, che è il fiore che io amo!
    Ti auguro una buona serata
    Sy

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie Silvia, anche io amo tulipano!!!! si, é vero il colori sono belli e molto calmi ! Un abbraccio e buona serata!!!!

      Elimina
  7. Super Tobie wyszło ale nie znam takiego zdobienia a pięknie to wygląda :-0. Pozdrawiam.

    RispondiElimina
  8. Super Aniu ! świetnie Ci to wyszło . To jak ? teraz ozłocisz wszystko co się da 😉

    RispondiElimina
  9. Ekstra dekoracja! Nie znałam tej metody. Wyszło ślicznie!
    Pozdrawiam ciepło

    RispondiElimina
  10. Jakże to się stało, że przegapiłam TAKIEGO posta?! Pięknie Aniu! I jak złota nie lubię, tak u Ciebie podoba mi się za każdym razem. Aż się boje, żeby coś z tego nie wyniknęło ;).

    RispondiElimina
  11. ma è meraviglioso!!! Sei stata bravissima!! poi io adoro i flamingoooooooooo!!! Hai fatto un super lavoro e se ti è venuta l'ispirazione dal nostro tutorial ne sono felicissima!!! <3 <3 <3

    RispondiElimina
  12. Flaming jest przeuroczy! Szalenie podoba mi się ten motyw:-) Nie znałam tej metody a jak widać warto. Ściskam

    RispondiElimina
  13. Ale pomysłowe, pięknie wyszło :) Ładnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej :)

    RispondiElimina
  14. Poducha z flamingiem cudna!A A Twoje zestawienie kolorów na ten sezon bardzo przypadło mi do gustu.Pozdrawiam :)

    RispondiElimina
  15. Davvero molto elegante e fresco allo stesso tempo. Bellissimo!

    RispondiElimina
  16. Ciao Annarella! Le tue creazioni sono sempre raffinate ed eleganti, mi piacciono tantissimo, il fenicottero poi è molto di moda in questo periodo, complimenti!
    Buongiorno principessa.

    RispondiElimina

Restyling del Blog