martedì 21 novembre 2017

⭐️Christmas Wrapping ideas⭐️



Allora cominciamo la stagione natalizia, delle idee e decorazioni natalizi.
Quando pensiamo al natale subito arriva il pensiero del regali ma non c’è più bello regalo con un pacchetto bellissimo e meraviglioso. Spero che oggi vi inspiro abbastanza per fare i pacchetti più personalizzati.

* * * * * * * * * * *

Rozpoczynamy sezon świąteczny, świątecznych pomysłów i dekoracji. 
Skoro święta to od razu myślimy o prezentach, a prezenty najpiękniejsze to takie które są pięknie zapakowane. Mam nadzieje ze zainspiruje was dzisiaj do działania.



Ho usato dei colori che ho scelto per quest’anno e gli ho scritti QUI. Prova da sola a decorare la carta, io ho comprato la carta da regalo in un negozio svedese, la carta da una parte è bianca dall’ altra marrone. Puoi scrivere con un marcatore le parole o frasi tipiche per il natale. Per il pacchetto ho fatto prima la base in colore bianco, la carta con le scritte ho tagliato a strisce larghe e ho attaccato sopra la carta bianca. Dopo è veramente solo il piacere: puoi tagliare le stelle da carta, usare gli adesivi, i bottoni decorativi, nastrini, corde etc. La carta puoi decorare con un stampino semplice, io ho usato la tecnica di embossing perché vorrei ottenere  i fiocchi oro brillante.


* * * * * * * * * * *

Oczywiście wykorzystałam kolorystykę którą wybrałam w tym roku i pisałam o tym TUTAJ
Spróbuj sama ozdobić papier , ja kupiłam cala rolkę dwustronnego papieru w szwedzkim sklepie, z jednej strony jest biały a z drugiej brązowy. Możesz napisać na papierze mazakiem charakterystyczne ,świąteczne słowa, zwroty lub cale wiersze. Prezenty zapakowałam jednym kolorem papieru a papier udekorowany pocięłam na paski i przykleiłam do papieru bazy. A potem to już tylko zabawa: możesz wyciąć gwiazdki, użyć gotowe naklejki, guziki ozdobne, sznurki ,wstążki i kordonki. Papier można ozdobić pieczątką , ja wykorzystałam technikę embosingu aby śnieżki były złote i błyszczące.



Mi piacono tantissimo le decorazioni fatte con il filo , grazie Daniele @Filidipoesia ho imparato la base di questa tecnica. Da un filo di colore oro ho fatto le stelline, se non lo avete si può comprare in negozi per il scrapbooking i fili molto morbidi con diversi colori. Sono meravigliose queste stelle, vero?
Siete un po’ inspirate? Spero di si e mi fate sapere delle vostre idee!
Tanti saluti!

* * * * * * * * * * *

Bardzo lubię druciane dekoracje, a dzięki Danieli @Filidipoesia poznałam podstawy tej techniki . Z drucika bardzo cienkiego zrobiłam gwiazdy ,jeżeli nie macie , dostępne są druciki np w sklepach dla hobbystów, scrapbokingu, bardzo miękkie i w różnych kolorach. Czy te gwiazdy nie są piękne?
Jesteście zainspirowani? Mam taką nadzieje i oczywiście dajcie znać o swoich pomysłach!
Pozdrawiam






11 commenti:

  1. Pięknie zapakowałaś prezenty. pomysł z papierem samodzielnie ozdobionym jest świetny. Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziękuję ci pięknie Alicjo!!!! Ściskam mocno!!!!

      Elimina
  2. Ciekawe pomysły, ta stonowana kolorystyka też bardzo mi odpowiada, bo nie przepadam za typowym dla Świąt Bożego Narodzenia połączeniem czerwieni, zieleni i bieli.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Witaj w moich skromnych progach, cieszę się że do mnie wpadłaś!!!! Dziękuję bardzo, fajnie jest wiedzieć jakie zdanie ma mój czytelnik !
      Pozdrawiam

      Elimina
  3. Tutto magico ed incantato! Le stelline sono meravigliose in tutti i modi!
    Baci
    Sy
    Inartesy

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Tutto è la colpa di Daniela 😉 Lei crea le cose meravigliose, io non sono capace e non sono brava come lei però mi sono divertita tantissimo!!!! Grazie cara!!!!

      Elimina
  4. Bardzo ładnie!!! Pozdrawiam
    Urszula

    RispondiElimina

Restyling del Blog