mercoledì 12 aprile 2017

E a s t e r . p r o j e c t : Table



Oggi vi racconto come ho utilizzato i pompon fatti con la mia mano.
Come vedete ho fatto anche i pompon con un’altro colore - turchese che ha vivacizzato molto il tavolo. Come ho scritto nell’ultimo post ho usato i colori tortora e bianco come esempio i tovaglioli per la base.

* * * * * * * * * * *

Dzisiaj o tym jak wykorzystałam własnoręcznie zrobione pompony. Zrobiłam w drugim kolorze - turkusowym, który pięknie ożywił stół. Tak jak pisałam w ostatnim poście wykorzystałam kolor tortora i biel jako bazę np serwetki.



Il tavolo l’ho decorato con oggetti fatti di ottone che già avete visto qua.
Le uova di polistirolo ho rifinito con la stoffa (il tutorial trovate qui) e con piccolini pompon, ho usato anche le uova di marmo che ho comprato a bellissima Volterra.

* * * * * * * * * * *

Stół ozdobiłam miedzianymi dodatkami o których już pisałam tutaj.
Styropianowe jajka wykończyłam materiałem (tutorial znajdziecie tutaj) i mini pomponikiem oraz użyłam marmurowe jajka, które przywiozłam z przepięknej Volterry.




Come vedete le decorazioni sono molto facili da fare ed abbastanza economici. Ovviamente i fiori sul tavolo sono il top.

* * * * * * * * * * *

Tak jak widzicie ozdoby są bardzo proste do zrobienia i nie drogie. Oczywiście kwiaty na stole to kropka nad  i.




Vorrei far vedere anche come fare le cartoline per esempio per pasqua o compleanno  e cambiarle in un notevole pensierino. Basta solo un pezzo di nastro , carta velina e un po’ di carta con disegni. Anche le cartoline hanno i colori che ho usato quest’anno;)))))
Spero tantissimo che vi è piaciuto la mia proposta.
Tantissimi saluti

* * * * * * * * * * *

Chciałam wam również pokazać jak zwykłą kartkę świąteczną lub urodzinową można zmienić w bardziej niezwykły upominek. Wystarczy kawałek wstążki, cienka bibułka i pasek papierowy z jakimś  wzorem. Kartki też wpisały się w tegoroczną kolorystykę ;))))))
Mam nadzieje że wam się podoba moja propozycja.

Serdecznie pozdrawiam


7 commenti:

  1. Cudownie! Zachwycam się! Piękną kolorystykę wybrałaś na Wielkanoc. W takich klimatach mogłabym się z chcęcią do tego stołu przysiąść... .)
    Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę! :)

    RispondiElimina
  2. Pięknie wszystko dobrane . Kolorystyka i dekoracje to moja bajka :-). Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
  3. Czy mi się podoba? Hm - bardzo! Pięknie a przy tym delikatnie i z klasą. Pozdrawiam Cię serdecznie i zostawiam życzenia spokojnych i zdrowych Świąt:)

    RispondiElimina
  4. Oj, kolorki jak na Ciebie to rewolucja😊 Aranżacja jak najbardziej w moim stylu. Życzę Ci słonecznych, radosnych świątecznych chwil.

    RispondiElimina
  5. Bardzo mi sie podoba twoja dekoracja, Cudownie Piekna kolorystyke wybraLas na Swieta
    Zycze zdrowych i pogodnych swiat i smacznego jajka
    Pozdrawiam
    Karina

    RispondiElimina
  6. Bella, mi piace molto!!!! Complimenti!!!
    Buona Pasqua!
    Beatrice

    RispondiElimina
  7. Piękne, delikatne dekoracje:-)
    Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    RispondiElimina

Restyling del Blog