martedì 17 gennaio 2017

Just a little bit of spring



Witajcie Kochani !
Dzisiaj prezentuję moje najłatwiejsze DIY, bo wierzcie mi jest super proste, ale jakże efektowne!!!
Ostatnio bardzo modne są kwiaty podane w ozdobnych pudełeczkach, które można zastosować jako ozdobę stołu. Można je kupić lub spróbować zrobić samemu. 

* * * * * * * * * * *
Ciao Cari !
Oggi presenterò il mio più semplice  DIY, perché credetemi è super semplice ma anche molto efficace !!! Ultimamente i fiori sono molto di moda riportati in piccole scatole decorative che possono essere utilizzati come decorazione del tavolo. Si possono acquistare o provare a farlo da soli.




Do zrobienia tego flower box użyłam:
1. kartonowej rolki (jeżeli nie masz zrób zwykły rulon z papieru)
2. etykiety które możesz zrobić sama w najłatwiejszym programie graficznym, jeżeli chcesz możesz wydrukować moje etykiety, które znajdziesz pod opisem, wydruk wykończyłam srebrnym deco foil ale może to być również brokatowy mazak
3, 4 papier do wyklejenia rulonu i zrobienia dna pudełka 
5. wstążka, nożyczki, klej

* * * * * * * * * * *

Per fare questo box di fiori ho usato:
1. un rotolo di cartone (se non hai, fai un semplice rotolo di carta)
2. le etichette che si possono fare lo stesso nel più semplice programma di grafica, se vuoi è possibile stampare le mie etichette, che si trovano sotto la descrizione, l’etichetta l’ho rifinita con deco foil di colore argento, ma si può usare un broccato pennarello
3, 4 carta decorativa per fare la parte interno della scatola e il fondo della scatola
5. nastro, forbici, colla







Prawda, że proste? W pudełeczko stoi mały wazonik w którym umieściłam te piękne hiacynty!!! Jak wiecie uwielbiam papierowe robótki , a w tym wydaniu zrelaksowałam się jeszcze bardziej, czysta rozkosz !!!
I jak wam się podoba?

Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam !

* * * * * * * * * * *

Vero che è semplice? Nella box c'è un piccolo vaso in cui ho messo questi splendidi giacinti !!! Come sapete amo lavoretti di carta, e in questa edizione è ancora più rilassante per me, pura gioia !!!!
E a voi vi piace?

Grazie per la vostra visita e tanti saluti !



22 commenti:

  1. Świetne! I rzeczywiście - nie takie trudne (najtrudniejsze chyba denko).
    Z etykiety chętnie skorzystam :)
    Pozdrawiam

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziękuję bardzo, zobaczysz ,że będziesz zachwycona!!!! Ściskam mocno!

      Elimina
  2. och jak wiosennie się zrobiło!:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. I to bardzo Moniczko :)))) po pięknych dekoracjach świątecznych przychodzi ochota na zmiany!!! Pozdrawiam

      Elimina
  3. ....che bellissimo lavoro! IO adoro le stampe e questa idea è proprio bella. Brava, brava, brava! :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie cara!!! Prova anche tu, vedrai come sarai contenta!!! Un abbraccio!!!!!!!

      Elimina
  4. Cudowna dekoracja i bardzo profesjonalna. Te flowerboxy podbijają świat wnętrzarski.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Napatrzyłam się na te boxy na instagramie i na pintereście i musiałam sobie zrobić, można oczywiście też kupić ale wiesz jak to jest z tymi papierami bo masz tę samą chorobę ;) proste jak barszcz ale efekt jest boski, gdybym tylko potrafiła zrobić lepsze zdjęcia...... buziaczki droga Holly

      Elimina
  5. Elegancko bardzo :) Świetny pomysł Aneczko :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Pomysł rzeczywiście jest super i fajna dekoracja z tego wyszła!!!!! Ściskam mocno!!!!

      Elimina
  6. Kochana Ty to masz pomysły!!!! Pudełko jest niesamowite,jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Od czego masz ten rulon, bo on taki gruby? Brak mi słów by wyrazić jak bardzo, bardzo mi się podoba! :))) Zdolna Ty bestyjko moja :))))))))))))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziękuję pięknie!!!! Ten rulon mam bardzo długo bo takie "części" chomikuję bo trudno je kupić a poza tym widzę potencjał w takich materiałach, prawdopodobnie jest z abażuru od lampki ale nie jestem pewna bo nie pamiętam na sto procent;)))) ściskam mocno😘

      Elimina
  7. Che bella idea, mi piace molto! Sai che anch'io amo mettere i fiori sopra i libri!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie Pia, sei gentilissima!!! Davvero? È una decorazione di tavolo stupenda!!! Tanti abbracci!

      Elimina
  8. Bardzo ładna dekoracja i modna :-). Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Trochę papieru i jakieś kwiaty- ale jaki efekt!!!! Ściskam mocno!

      Elimina
  9. Przepiękny a taki prosty pomysł. Cudo.

    RispondiElimina
  10. Che bella idea, la stampa che hai realizzato mi piace molto!

    RispondiElimina
  11. cudny pojemnik na kwiatki, zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Witaj Agatko w moim małym świecie i rozgość się, oczywiście z zaproszenia skorzystałam!!!! Pozdrawiam

      Elimina

Restyling del Blog