mercoledì 21 marzo 2018

Simple Elegant Easter Table



Buongiorno care, sono molto contenta che sono ritornata con il post della mia tavola apparecchiata, perché decorare la tavola mi piace tantissimo e mi fa tanta gioia.

* * * * * * * * * * *


Witajcie kochani, bardzo się cieszę, że wróciłam z postem dotyczącym dekoracji stołu, bo przygotowanie takiego postu to dla mnie czysta przyjemność!




Quando penso alla mia tavola pasquale subito vedo il verde, il colore che quest’anno mi piace tanto (anche sul mio instagram account si nota un aumento di verde :)) 
Immaginavo di avere sulla tavola tantissime tracce di edera, grandissime foglie… ma sempre piove, piove e ancora piove… Allora ho cambiato l’idea e ho dovuto accontentarmi di un negozio di fiori!

* * * * * * * * * * *

W tym roku gdy tylko pomyślałam o wielkanocnym stole to od razu widziałam kolor zielony, nie ukrywam że w tym roku mam do niego ogromna słabość (na moim koncie instagramowym zrobiło się dosyć zielono :)) 
Od razu zamarzyły mi się jakieś gęste bluszcze, wielkie liście… od tego czasu ciągle pada i pada, i nadal pada…. więc musiałam zadowolić się kwiaciarnią!



Per fare questa apparecchiatura ho usato tutto che ho trovato a casa,  ho solo comprato i fiori che in versione in vaso si sente l’odore !  E ancora mi fanno piacere quando li guardo !
Il verde l’ho trasferito usando la bellissima tovaglia verde salvia di lino e ho messo l’altro tipo di colore verde come del fiori.

* * * * * * * * * * *

Do tej aranżacji wykorzystałam wszystko z wyposażenia domu, kupiłam tylko te prześliczne kwiatki, które o dziwo w wersji doniczkowej pięknie pachną! I nadal cieszą moje oko!
Postanowiłam zielony wprowadzić w innej postaci, używając przepięknego lnianego obrusu w kolorze szałwiowym łamiąc tę zieleń, zielenią kwiatów.



Un po’ di candele per dare un tocco di semplice eleganza, ovviamente vorrei trovare un piccolo spazio per il mio coniglietto di ceramica che ha preso nel suo cestino un uovo di pasqua, questo è uno della mia piccola collezione, durante i miei viaggi mi piace trovare un uovo fatto a mano o dai materiali naturali.
I piatti da casa messi diversamente, mischiati con altri tipi di piatti, vi faranno una sensazione che sono nuove, veramente conviene giocare con i nostri “tesori” e provare apparecchiare in nuove combinazioni.

* * * * * * * * * * *

Parę świec aby stołu dodać lekkiej elegancji, oczywiście bardzo chciałam wcisnąć gdzieś mojego ceramicznego króliczka który otrzymał do swojego koszyczka jajeczko, jedno z mojej małej kolekcji, bardzo lubię jajka ręcznie dekorowane lub z naturalnych materiałów i zawsze na jakiś wojażach takie śliczne znajdę.
Talerze z domowych kolekcji ustawione inaczej, łączone z innymi talerzami zawsze będą wydawały się jak nowe, więc warto spróbować ułożyć nasze skarby w nowych kombinacjach.




Sono molto contenta che mi hai visitato e hai passato un po’ di tempo con me e ti chiedo cortesemente prima di lasciare questa pagina, di scrivere un piccolo commento che cosa tu hai inventato per questa pasqua, tu preferisci servizi stoviglie o ti piace improvvisare?
Vi auguro meravigliose idee per addobbare la vostra tavola!!!

* * * * * * * * * * *

Dziękuję bardzo, że do mnie zajrzałaś i spędziłaś ze mną te chwile i zanim mnie opuścisz, napisz proszę krótki komentarz jaki ty w tym roku wymyśliłaś sobie stół, wolisz zastawę stołową czy improwizujesz?
Życzę Wam wspaniałych stołowych pomysłów!!!



11 commenti:

  1. pieknie nakryty stół , a jak sieten kwaiatek nazywa ?
    ja uwielbiam zielony , to mój ulubiony kolor

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Cieszę się że jesteś i witaj Avreo!!! Ja ma, taki ciąg do Ielonego w tym roku, jest to kolor niedoceniony a tyle ma do zaoferowania!!! Ten kwiatek to lewkonia ogrodowa, ja znam ten kwit jako cięty i lubię białe ale nie pachną, te pachną delikatnie i mają śliczne kolory!!!!
      Pozdrawiam serdecznie,
      Anna

      Elimina
    2. dziękuję

      pozdrawiam serdecznie :)

      Elimina
  2. Ja będę zestawiała wszystko co mam, ale generalnie w kolorystyce: zielony, różowy, miętowy, turkus:-) Piękne są te zielone jajeczka.

    RispondiElimina
  3. Czyli będzie się dział na twoim stole, nie mogę się doczekać kiedy pokażesz !!!! To jajeczko jest z marmuru, piękne ale okropnie ciężkie i już nie jeden talerzyk się stłukł przez to jajko, ale uroczy jest bardzo!!!
    Ściskam mocno,
    Anna

    RispondiElimina
  4. Jest pięknie Aniu ��Renia

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziękuję Reniu, ale zrobiłaś mi niespodziankę!!!! Buziaczki!!!!

      Elimina
  5. Ja spróbuję w tym roku stół zastawić na święta w tonacji czarno-białej.Dodam kilka kolorowych akcentów. Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ogromnie jestem ciekawa efektu końcowego, koniecznie zrób fotki!!!! Moi chłopcy zakochaliby się w tej kolorystyce jako kibice Juventusu!!!! Ściskam mocno!!!!!

      Elimina
  6. Wonderful. Have a happy Easter. Hugs.

    RispondiElimina

Restyling del Blog