venerdì 23 febbraio 2018

Vogue, vogue, vogue


 Due Marie Antoniette sul tetto che si fanno un selfie mi fa già ridere:)))

 Una mia amica mi ha detto che  le foto sono proprio da Vogue !!! Quante risate abbiamo fatto!
Mi piace vedere le foto di carnevale, bellissime, piene di emozioni e colori,  mi sono divertita tantissimo ballando durante questo carnevale. Il tempo era meraviglioso con sole bellissimo, che prima ero un po’ preoccupata che il mio vestito fosse troppo leggero e con il freddo non mi sento bene, ma  ho anche sudato allora direi che il carnevale è andato bene, molto bene. Oggi per fare due risate vi presento un po’ di foto di questa bella festa nella mia città! Buon divertimento!!!!! 

* * * * * * * * * * *
 Dwie Marie Antoniny na dachu robiące sobie selfi to już jest zabawne:))) Jedna z moich przyjaciółek powiedziała mi ze mamy zdjęcia jak z Vogue’a!!! uśmiałyśmy się bardzo z tego!
bardzo lubię oglądać zdjęcia z karnawału, pełne emocji i kolorów, wybawiłam się bardzo tańcząc podczas pochodów. pogoda dopisałam nam bardzo , choć przed karnawałem trochę się martwiłam jak ja pójdę w tak cienkim przebraniu bo gdy nie ma słońca to jest bardzo zimno, ale było całkiem odwrotnie, nie zmarzłam a ugotowałam się podczas tych wszystkich podskokach wiec karnawał udał się bardzo. dzisiaj na wywołanie uśmiechu na twarzy prezentuje parę fotek karnawałowych! Miłego oglądania!













Foto: Maurizio Belloni


Foto: Maurizio Belloni


Foto: Maurizio Belloni


Foto: Maurizio Belloni


Foto: Maurizio Belloni


Foto: Maurizio Belloni



5 commenti:

  1. Wspaniałe przebranie i piękny , barwny korowód. Pozdrawiam :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Wszystko same zrobiłyśmy, tylko baza peruki była kupiona, wyszło nieźle a zabawa była cudna!!!!! Pozdrawiam serdecznie!!!!!

      Elimina
  2. Gwiazdy - piękne, zabawne, pełne luzu. Dla mnie bomba:))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Gwiazdy na 102!!!!! Ubawiłyśmy się bardzo śmiejąc się same z siebie i o to chodzi!!!! Ściskam mocno!!!!

      Elimina
  3. Che allegria! Bellissime foto!
    Buona giornata
    Sy

    RispondiElimina

Restyling del Blog