venerdì 5 febbraio 2016

Valentine Tags




Eccomi con qualche piccola idea per San Valentino.
Per me è una festa da festeggiare non solo l'amore ma anche l'amicizia, carità, benevolenza - belle parole, vero?
Oggi presenterò qualche tags per questa festa che potete fare anche voi per decorare i vostri pacchetti, trasformandoli così in romanticissime confezioni. Ho usato due colori - rosso e fucsia, due contrasti, due colori forti!
Tanti saluti!

* * * * * * * * * * *

Oto jestem, dzisiaj z maleńkim pomysłem na Walentynki. dla mnie ten dzień to nie tylko świętowanie miłości ,ale również przyjaźni, życzliwości, dobroczynności- piękne słowa, prawda?
Dzisiaj prezentuje kilka tagów, które możecie sami zrobić i użyć ich do dekoracji swoim małych upominków i stworzyć piękne, romantyczne opakowanie. Użyłam dwa kolory-czerwony i fuksja, dwa kontrasty, dwa mocne kolory!
Pozdrawiam










Valentine's Inspirations Linky Party 2016



Con questi tags partecipo ai sequenti challenge :

scrapbookingitalia


scrapiteasy


12 commenti:

  1. Piękne! Kolory cudowne!
    Pozdrawiam

    RispondiElimina
  2. Śliczne prace, takie ogniste i porywające serca :-) Ja walentynki świętuję podwójnie, dzień później mam urodziny.

    RispondiElimina
  3. Piękne :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Cześć Alicja, miło mi cię gościć u siebie i zapraszam ponownie!!!! Już zajrzałam:))))) pozdrawiam

      Elimina
  4. Całkiem zapomniałam, że to walentynki za tydzień. To trzeba jakiś full romantic wymyślić hihi :))) Zdolna jesteś i zazdroszczę cierpliwości, mnie by chyba nerw wziął jak bym miała takie tycie przyklejać, wycinać i nie wiem co tam jeszcze ;P
    Buźka

    RispondiElimina
    Risposte
    1. full romantic, to był chyba jakiś zespół discopolowy?

      Elimina
    2. :)))))) może być i full i big i everything... Co tam chcesz ale ma być romantic;)))) nic nie wycinaj, tylko zrób dobrą kawę bo z tego słynniesz i podaj no wiesz gdzie:))))

      Elimina
  5. p.s. ja już też sobie kupiłam walentynkowy prezencik, widziałaś na instagramie?

    RispondiElimina
  6. Che tenere... Poi tutte insieme fanno davvero un bello effetto!
    Grazie per aver giocato con noi su Scrapbookingitalia.
    Claudia

    RispondiElimina
  7. Bellissime tags! Grazie per aver partecipato al Valentine's Inspirations Linky Party!

    RispondiElimina
  8. molto belle e romantiche
    Grazie per aver partecipato alla sfida di scrapbookingitalia!
    Laura

    RispondiElimina

Restyling del Blog